کد خبر: ۱۲۹۳۲۵
۱۱:۰ - ۱۳۹۸/۴/۲

جزئیات تامین مالی ۶۰۰ میلیاردی قطار شهری شیراز با سود ۱۸ درصدی
مدیرعامل جدید تأمین سرمایه بانک ملت خبر داد:

جزئیات تامین مالی ۶۰۰ میلیاردی قطار شهری شیراز با سود ۱۸ درصدی

مدیرعامل جدید تأمین سرمایه بانک ملت از صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت قطار شهری شیراز به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان و جزئیات آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،روح اله حسینی مقدم درخصوص انتشار اوراق 600 میلیارد تومانی شهرداری شیراز به تسنیم گفت: شهرداری شیراز به منظور احداث خط دو و تکمیل خط یک قطار شهری از محل بند د تبصره 5 قانون بودجه، انتشار اوراق مشارکت به ارزش 600 میلیارد تومان را در دستور کار داشت که مجوز نهایی انتشار اوراق مزبور با نرخ سود سالانه 18 درصد صادر شد.

وی افزود: عرضه اولیه این اوراق امروز تا سه‌شنبه چهارم تیر در شعب منتخب بانک شهر بصورت الکترونیکی و با نام از طریق سامانه مجاز سیما صورت می پذیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: تعهدپذیره‌نویسی این اوراق توسط تامین سرمایه بانک ملت انجام خواهد شد و از آنجا که این اوراق غیرقابل بازخرید در بازار پول هستند، معاملات ثانویه و انجام تعهدات بازارگردانی آن پس از گشایش نماد در بورس تهران صورت خواهد پذیرفت.

حسینی مقدم گفت: مدت مشارکت این اوراق چهار ساله و مقاطع پرداخت سود علی الحساب آن هر سه ماه یکبار است. همچنین مرجع تضمین‌کننده این اوراق سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از طرف دولت و بانک شهر است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ