کد خبر: ۱۲۹۳۵۸
۱۰:۰ - ۱۳۹۸/۴/۳

زمان و شرایط دومین عرضه بلوکی شستا با ۱.۵ برابر قیمت فعلی هر سهم تابلو

زمان و شرایط دومین عرضه بلوکی شستا با ۱.۵ برابر قیمت فعلی هر سهم تابلو

شستا از زمان و شرایط عرضه بلوک ۱۷ درصدی سهام "تاصیکو" با ۱.۵ برابر قیمت فعلی هر سهم تابلو خبر داد تا در صورت انجام، درصد مالکیت آن کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شستا که طی روز گذشته از برنامه واگذاری بلوک 17 درصدی سهام تیپیکو خبر داده،همچنین در نظر دارد بلوک 17 درصدی سهام سرمایه گذاری صدر تامین را نیز بطور یکجا و نقد در همان تاریخ یعنی روز چهارشنبه 2 مرداد ماه روانه میز فروش بورس تهران کند تا در صورت انجام، درصد مالکیت خود را از 80 به 63 درصد کاهش دهد.

بر این اساس،مقرر شده سه میلیارد و 400 میلیون سهم "تاصیکو" توسط کارگزاری صبا تامین عرضه شود.در این واگذاری قیمت پایه هرسهم 4376 ریال و قیمت پایه کل 1.48 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

قیمت تابلو هر سهم سرمایه گذاری صدر تامین که اولین عرضه اولیه سال جاری نیز بشمار می رود در معاملات امروز تاکنون 2808 ریال است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدی یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( به مدت حداقل ۲ ماه از تاریخ عرضه) از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تصاویر مربوطه به شرکت بورس ارائه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ