کد خبر: ۱۲۹۳۶۲
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۴/۳

دلار ۴۲۰۰ تومانی فعلا حذف نمی‌شود
معاون وزیر صنعت:

دلار ۴۲۰۰ تومانی فعلا حذف نمی‌شود

معاون وزیر صنعت در واکنش به ماجرای حذف شدن یا نشدن تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی گفت: در حال حاضر شرایط بصورت قبل است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، عباس قبادی درخصوص اینکه آیا ستاد تنظیم بازار کزارش خاصی از تصمیم گیری سران قوا مبنی بر حذف یا ماندگاری دلار 4200 تومانی تهیه کرده، اظهار داشت: بصورت روزانه گزارش قیمت‌ها و وضعیت بازار را به مقامات ارشد نظام اعلام می‌کنیم و البته اثرات تغییرات ارز دولتی به سایر ارزها را به مقامات مسئول تهیه کرده‌ایم.

وی افزود: برخی کالاهای اساسی با قیمت ارز دولتی به دست مردم نمی‌رسد و بر همین اساس موضوع حذف آن را مطرح می‌کنند ولی برخی کالاها از جمله شکر، برنج و نهاده‌ها با همان قیمت دولتی در بازار عرضه می‌شوند.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه حذف ارز دولتی برای چه کالاهایی محتمل است، ادامه داد: در حال حاضر شرایط همان شرایط قبل است و اگر قرار باشد اتفاق خاصی رخ دهد، حتماً اطلاع رسانی می شود.

قبادی درباره حذف کلی ارز 4200 تومانی گفت: فعلاً نباید تغییرات خاصی رخ دهد. گزارش را به سران قوا داده‌ایم. البته فقط گزارشات کارشناسی را تهیه و به مقامات می دهیم و آنها تصمیم می گیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ