کد خبر: ۱۲۹۴۷۸
۱۶:۰ - ۱۳۹۸/۴/۵

وزارت ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس بهانه می‌آورد

وزارت ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس بهانه می‌آورد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نگران بودن هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش برای واگذاری سرخابی‌ها بهانه می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، فرید موسوی درباره اظهارات وزیر ورزش مبنی بر لزوم اصلاح بند قانونی قانون بودجه جهت واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش موظف به اجرای قانون است و در صورتی که استدلال کافی برای لزوم اصلاح قانون دارند، لایحه‌ای تنظیم و به مجلس تقدیم نمی‌کنند.

وی افزود: وزیر ورزش از همان ابتدا اعلام کرد واگذاری سرخابی‌ها با سازوکار پیش‌بینی‌شده قابل اجرا نیست. اگر وزارت ورزش همچنان مُصر به این موضوع است، لایحه‌ای به مجلس ارائه کند.

موسوی با بیان اینکه وزارت ورزش بهانه می‌آورد، ادامه داد: متاسفانه استقلال و پرسپولیس وضعیت مناسبی ندارند و هواداران آنها نگران هستند. ضمن آنکه بحران‌هایی که در فوتبال مشاهده شد و قرار گرفتن در آستانه لیگ نیز به حساسیت این موضوع اضافه می‌کند.

این درحال است که امروز نشست مشترک مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و بعضی از اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری این باشگاه‌ها برگزار شد و طی آن سلطانی‌فر تاکید کرد، استقلال و پرسپولیس باید تا شهریورماه به فرابورس بروند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ