کد خبر: ۱۲۹۴۹۰
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۴/۷

صدور مجوز و برنامه افزایش سرمایه چهار سهم مثبت و دارای صف خرید

صدور مجوز و برنامه افزایش سرمایه چهار سهم مثبت و دارای صف خرید

دو سهم مثبت بورسی و دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۴۹۴ و ۱۰۰ درصدی خبر دادند و دو سهم مثبت و دارای صف خرید فرابورسی نیز مجوز افزایش سرمایه ۴۰ و ۲۴ درصدی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،دو شرکت معادن بافق و تایدواتر خاورمیانه از برنامه افزایش سرمایه 494 و 100 درصدی خبر دادند و دو شرکت فرابورس و خدمات فنی فولاد یزد نیز مجوز افزایش سرمایه 40 و 24 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، شرکت معادن بافق که طی معاملات چهارشنبه با رشد 3.1 درصدی و صف خرید روبرو شده در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20.25 به 120.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کبافق" درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

شرکت خدمات بازرگانی پیمان امیر مالک 76.9 درصدی این شرکت بورسی محسوب می شود.

همچنین شرکت تایدواتر خاورمیانه درصدد سرمایه 100 میلیارد تومانی را به 200 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "حتاید" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.

شرکت فراز انرژی دانا سهامدار 68.5 درصدی این شرکت که طی معاملات چهارشنبه با رشد 4.9 درصدی روبرو شده، بشمار می آید.

دراین میان،فرابورس مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 100 به 140 میلیارد تومان برساند.30 درصد تامین مالی "فرابورس" از محل جذاب سود انباشته و 10 درصد دیگر از محل سایر اندوخته ها با هدف اجرای مصوبه صورت جلسه هیات مدیره سازمان بورس درخصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس ها صرف می شود.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد هم با دریافت مجوز افزایش سرمایه 24 درصدی، می تواند سرمایه فعلی را از 4.8 به 6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "خفولا" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی و خرید تجهیزات و ماشین آلات صورت می پذیرد.

فرابورس و خدمات فنی فولاد یزد در جریان معاملات چهارشنبه با رشد 4.2 درصدی و صف خرید و افزایش اندک روبرو بودند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ