کد خبر: ۱۲۹۵۰۹
۰:۷ - ۱۳۹۸/۴/۹

پیش بینی این هفته بازار سهام و روند مثبت چهار گروه بزرگ و شاخص
یک کارگزاری اعلام کرد :

پیش بینی این هفته بازار سهام و روند مثبت چهار گروه بزرگ و شاخص

وضعیت این هفته بازار سهام به همراه ادامه روند مثبت چهار گروه بزرگ بورس و محدوده ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزار واحدی شاخص از سوی یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری آبان درباره آخرین شرایط بازار سهام و پیش بینی این هفته اعلام کرد بازار در هفته گذشته شروعی منفی داشت و نقدینگی حاضر در بازار که فعلا بازاری را جذاب تر از بازار سهام نمی بیند صبر بیشتری از خود نشان نداد و روزهای سبزی را با چاشنی گزارش های مناسب فروش خرداد ماه در نمادهای بزرگ به خصوص غولهای فلزی رقم زد.

برخلاف هفته های قبل، پایان هفته پیش با خبرهای مناسبی همراه بود و علاوه بر بعد بازارهای جهانی در اخبارسیاسی نیز وضعیت بهتر از هفته های قبل تر بود. به نظر می رسد بازگشت مجدد چین و آمریکا به مذاکرات، روند بازارهای جهانی را در شروع هفته جدید با رونق همراه سازد. هرچند تجربه قبلی معامله گران در بازارهای کالایی و سهام به احتمال زیاد خوش بینی ایجاد شده را با چاشنی احتیاط نیزهمراه کند .

در بازار سرمایه هم انتشار گزارش های عملکردی و نزدیکی به فصل مجامع، تغییراتی را در ذائقه خریداران ایجاد کرده و اقبال به نمادهای بزگ در گروه های فلزی، معدنی و پترو پالایشی رخ داده و به نظر می رسد با تغییر ملایم در شیب رشد، همچنان شاهد روند مثبت در این گروه ها باشیم.

در میان گروه ها نیز همچنان خودرویی ها و بانک و بیمه و البته گروه شگفتی ساز سیمانی می توانند روند مثبت را حفظ نکنند. محصولات دارویی و غذایی و انبوه سازی و دیگر گروه های کوچکتر نیز به نظر روند نوسانی اخیر را حفظ کنند و تک نمادها درخشش بیشتری داشته باشند .

از لحاظ نموداری هم با عبور شاخص از سقف های قبلی همچنان روند صعودی حفظ شده وبه نظر می رسد محدوده 260 تا 270 هزار واحدی هدف اولیه این موج صعودی باشد اما باید تحولات اقتصادی_سیاسی در کنار عکس العمل نمودار به این محدوده به دقت رصد شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ