کد خبر: ۱۲۹۵۴
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۴/۹

تکذیب قاطعانه فیلترینگ شبکه محبوب مردم و سهامداران توسط وزیر

تکذیب قاطعانه فیلترینگ شبکه محبوب مردم و سهامداران توسط وزیر

وزیر ارتباطات با انتشار مطلبی بر روی شبکه اجتماعی کلوب ، قاطعانه فیلترینگ شبکه اجتماعی محبوب مردم و سهامداران یعنی تلگرام را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی بروز شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن شبکه اجتماعی محبوب مردم و سهامداران یعنی تلگرام، وزیر ارتباطات با انتشار مطلبی بر شبکه اجتماعی کلوب این شایعه را قاطعانه تکذیب کرد.

واعظی نوشته است: متاسفانه در شبکه های اجتماعی شایعاتی درباره محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است. این مطالب صرفا شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد. بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه‌های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه های اجتماعی نیز بوده ایم.

در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه های اجتماعی و ارتباطی خودداری کنند تا اینگونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۴/۹
0
0
پاسخ
بدون شک با بگیر و ببند و فشار کاری به سرانجام نخواهد رسید امواج مخابراتی با سرعتی غیر قابل باور مرز ها را دارند پشت سر میگذارند ای کاش واقیعیت ها را کمی فقط کمی به چشم بیاورند با تشکر
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ