کد خبر: ۱۲۹۶۶۱
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۱۱

وعده 45 روزه معاون وزیر صنعت به تکمیل خودروهای ناقص/ بازنگری دستورالعمل

وعده 45 روزه معاون وزیر صنعت به تکمیل خودروهای ناقص/ بازنگری دستورالعمل

معاون امور صنایع وزیر صنعت با اعلام بازنگری دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو ، وعده داد همه خودروهای ناقص کف کارخانه‌های خودروساز تا 45 روز آینده تکمیل و عرضه شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در پاسخ به این سؤال که تدوین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارد به فارس گفت: این دستورالعمل از قبل وجود داشته و هم اکنون کار بازنگری آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت کار بازنگری دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو را انجام می‌دهد، افزود: این دستورالعمل هنوز به وزارت‌خانه نرسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق برنامه خروج خودروهای کف کارخانه ، هفته گذشته 10 هزار دستگاه خودرو ناقص در یکی از شرکت‌های خودروساز تکمیل و به مشتریان تحویل داده شد. حدود 180 هزار دستگاه خودروی ناقص در کف کارخانه‌های خودروساز وجود دارد که با تحویل قطعات باقی‌مانده در آینده نزدیک این خودروها تکمیل خواهند شد. بخشی از قطعات کسری از داخل و بخشی نیز از طریق واردات تأمین خواهد شد و این خودروها وارد بازار می‌شوند.

مقیمی گفت: برنامه خودروسازان طوری تنظیم شده که خودروهای تولیدی روز در همان زمان تولید تبدیل به خودروی تحویلی شوند و دیگر هیچ خودرویی در کف کارخانه‌ها انباشت نخواهد شد. درضمن خودروهای ناقص انباشت شده در کف کارخانه‌ها حداکثر تا یک ماه و نیم آینده تکمیل می‌شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ