کد خبر: ۱۲۹۶۸۷
۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۴/۱۲

تحریم‌های بین‌المللی مانع اجرای گام دوم برجامی ایران نمی‌شود

تحریم‌های بین‌المللی مانع اجرای گام دوم برجامی ایران نمی‌شود

یک نماینده مجلس گفت: ایران از هیچ تهدیدی باک ندارد و مسیر را با اقتدار ادامه می‌دهد لذا تحریم‌های بین‌المللی مانع اجرای گام دوم برجامی ایران نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا کاتب با اشاره به فرصت کوتاه باقی‌مانده اروپایی‌ها به خانه ملت گفت: ایران بر اساس قوانین بین‌المللی و توافق هسته‌ای تصمیم گرفته و بر همین اساس هم گام‌هایی را بر می‌دارد.

وی افزود: اعمال تحریم‌های بین‌المللی به دلیل پایبندی به تعهدات برجامی در ادامه اقدامات خصمانه گذشته است و قطعا مانع تصمیمات ایران نمی‌شود زیرا تحریمی باقی نمانده که آمریکا اعمال کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایران بر اساس فرایند اتفاقاتی که در طول یک سال گذشته افتاده، تصمیماتی گرفته که طی مراحل مختلف قصد اجرای آن را دارد و از هیچ تهدیدی هم باک ندارد. بنابراین مسیر را با اقتدار ادامه می‌دهد.

کاتب گفت: در صورتی که تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران اعمال و اروپا بیش از این تخطی کند به مجامع بین‌المللی مجدد شکایت می‌کنیم هرچند اعتمادی به مجامع بین‌المللی نداریم زیرا این مجامع تنها آمریکا را می‌بینند و به نفع آنها تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: روسیه و چین در این مدت نقش تعدیل کننده پیش گرفتند و اگر بتوانند در مدت کوتاه باقی مانده نگاه اروپایی‌ها را تغییر دهند، حیثیت اجتماعی و جایگاه بین‌المللی این دو کشور تثبیت خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ