کد خبر: ۱۲۹۷۷۹
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۴/۱۵

زمان و شرایط عرضه بلوک ۲۰ درصدی سومین پالایشگاه هم مشخص شد

زمان و شرایط عرضه بلوک ۲۰ درصدی سومین پالایشگاه هم مشخص شد

زمان و شرایط عرضه بلوک ۲۰ درصدی سهام پالایشگاه اصفهان از سوی سازمان خصوصی سازی و به وکالت از شرکت پالایش و پخش اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی‌سازی طبق مصوبه هیات واگذاری مبنی بر عرضه باقی مانده سهام دولت در 18 شرکت‌ بزرگ به نمایندگی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ، شرایط و زمان دو پایشگاه شیراز و لاوان حاضر در فرابورس و پالایشگاه تهران را اعلام کرده و در نظر دارد بلوک 20 درصدی سهام پالایشگاه اصفهان را نیز شنبه 12 مرداد روانه میز فروش بورس تهران کند.

به این ترتیب، مقرر شده 3 میلیارد و 999 میلیون و 999 هزار و 27 سهم "شپنا" بطور یکجا و با شرایط تسویه ثمن معامله حداکثر طی مهلت 20 روز کاری از طریق کارگزاری بانک تجارت عرضه شود.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی روز قبل از عرضه به اضافه 20 درصد به شرط آنکه از 12023 ریال کمتر نباشد و قیمت پایه کل 4.8 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی است که 10 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدی یا بصورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( به مدت حداقل دو ماه از تاریخ عرضه) از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت بورس ارائه کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ