کد خبر: ۱۲۹۷۸۵
۱۳:۴ - ۱۳۹۸/۴/۱۵

شایعه ادغام بانک دی با دو بانک دیگر حاضر در فرابورس تکذیب شد

شایعه ادغام بانک دی با دو بانک دیگر حاضر در فرابورس تکذیب شد

بانک دی شایعه ادغام با دو بانک دیگر حاضر در فرابورس یعنی شهر و سرمایه را تکذیب و اعلام کرد: طبق استعلام از بانک مرکزی درحال حاضر هیچ برنامه ای برای ادغام بانکهای غیرنظامی نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جمشید قزوینیان رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ضمن تکذیب خبر منتشره در برخی سایت‌ها مبنی بر ادغام بانک دی با بانک های شهر و سرمایه گفت: ادغام نهادهای بانکی منوط به مصوبه شورای پول و اعتبار و مجوز بانک مرکزی است که طبق استعلام از بانک مرکزی در حال حاضر هیچ برنامه ای در خصوص ادغام بانک های غیرنظامی در دستور کار قرار ندارد.

ویی افزود: بر اساس اعلام رسمی وزارت اقتصاد، تنها موضوع  ادغام بانک‌های نظامی در دستور کار قرار دارد و در خصوص بانک‌های غیر نظامی هیچ موضعی اتخاذ نشده است. همچنین روابط عمومی بانک مرکزی طی هفته‌های گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب ادغام بانک‌های خصوصی تاکید کرد فعالان رسانه‌ای، سهامداران و مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری اخبار مربوط به نظام بانکی و مسائل مرتبط به آن را صرفا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی دنبال کنند.

قزوینیان با بیان اینکه انتشار اینگونه اخبار به جز تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی برای سپرده‌گذاران و سهامداران نتیجه‌ای ندارد، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی ، سعی و تلاش همه باید بر آن باشد به جای آنکه هم‌وطنان بخواهند سرمایه‌ها را به بازارهای غیر رسمی منتقل کنند و باعث بروز مشکلات عدیده برای اقتصاد شوند، بتوانند با اطمینان سرمایه‌ها را در بانک‌ها سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ