کد خبر: ۱۲۹۷۹۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۴/۱۶

زیرمجموعه
با سرمایه 38.8 میلیارد تومانی :

زیرمجموعه "تبرک" در بازار پایه درج شد/ گزیده اطلاعات/ احتمال حضور در تابلو زرد

زیرمجموعه دیگر هلدینگ غذایی تبرک در بازار پایه فرابورس درج شد و احتمالا" در صورت تعیین تکلیف طبقه بندی جدید در تابلو زرد حضور خواهد داشت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به حضور شرکت های جدید در بازار سهام نشان می دهد با موافقت کمیته درجه فرابورس، شرکت کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان با نماد "غبهار" به‌ عنوان دویست و چهلمین نماد در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی در بازار پایه فرابورس درج شده است.

با توجه به تصویب و ابلاغ مقررات جدید بازار پایه توسط هیات مدیره سازمان بورس لوازم طبقه بندی مجدد شرکت های بازار پایه بر اساس تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز و در راستای اجرای مقررات در صورتی که روند کنونی افشای اطلاعات و نوع اظهار نظر حسابرس نسبت به صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت تداوم داشته باشد، طبقه‌بندی این نماد در تابلوی پایه زرد محتمل خواهد بود.

مشخصات و گزیده اطلاعات شرکت

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان با سرمایه 38.8 میلیارد تومانی در سال 77 تاسیس شده و فعالیت اصلی آن تهیه و تولید رب گوجه فرنگی، بسته بندی اسپتیک، آبلیمو ، کمپوت، مربا و انواع سس، تهیه و تولید انواع کنسرو، تهیه و تولید انواع آبلیمو و ترشیجات و کنسانتره و پوره میوه است و شرکت شهداب ناب خراسان به عنوان زیرمجموعه مهم هلدیگ غذایی تبرک با 99.9 درصد سهم در ترکیب سهامداری آن حضور دارد.

همچنین در مجمع سالانه 9 تیرماه این شرکت  مقرر شد از 275 ریال سود محقق شده هر سهم 210 ریال معادل 76 درصد برای هر سهم توزیع شود که سهامداران دارای یک تا 100 هزار سهم از یک تا 30 دی ماه و صد هزار و یک سهم به بالا از یک تا 30 بهمن ماه می توانند با اعلام مشخصات و شماره حساب بانکی به شماره نمابر 05137624097 سود خود را دریافت کنند.

گزیده اطلاعات "غبهار"

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ