کد خبر: ۱۲۹۸۴۷
۰:۱ - ۱۳۹۸/۴/۱۷

شائبه افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی یک بانک از تجدید ارزیابی و علل رشد قیمت
مدیر امور سهام اعلام کرد :

شائبه افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی یک بانک از تجدید ارزیابی و علل رشد قیمت

مدیر امور سهام بانک شهر ضمن اشاره به شائبه افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی این بانک از محل تجدید ارزیابی در خصوص علل رشد تقاضا و اقبال بازار به این سهم طی روزهای اخیر توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت اله نجاری با اشاره به اینکه این روزها بانکداری از صنایعی است که در بورس با اقبال چشمگیری روبرو شده و یکی از دلایل آن نیز برنامه های اعلامی درخصوص افزایش سرمایه های قریب الوقوع آنها از محل های مختلف است، گفت: این موضوع و عدم اعلام میزان افزایش سرمایه از سوی برخی بانک ها منجر شده تا برخی شایعات در این گروه مطرح و حتی شاهد رشد بی دلیل قیمت سهام برخی از بانک ها نیز باشیم.

وی افزود: یکی از بانک هایی که این روزها با رشد تقاضا و اقبال بازار روبرو است بانک شهر است و شایعاتی نیز در مورد افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی مطرح شده اما واقعیت آن است که این بانک هیچ برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها یا طرق مختلف ندارد و باید سهامداران در این خصوص به شایعات مطرح شده آگاه باشند.

این مقام مسئول درخصوص علل رشد قیمت سهام "وشهر" گفت: بانک در حال انجام روال عادی عملیات بانکداری است و رخدادی که اثرگذاری خاصی بر قیمت سهام داشته باشد، رخ نداده که منجر به تغییرات هیجانی قیمت سهام آن باشد و عمده رشد قیمت، صرفا ناشی از جو مثبت حاکم بر رشد ارزش سهام گروه بانک ها و ورود جریان نقدینگی به سهام بانک شهر است.

به گفته نجاری، بانک شهر تنها بانک در بازار پایه است که با دریافت مجوز از سازمان بورس و شرکت فرابورس، بازارگردان داشته و تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و تراز اول در این خصوص بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده و باعث اطمینان بخشی به سهامداران آن شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ