کد خبر: ۱۲۹۸۵۶
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۴/۱۷

یک میلیون و 750 هزار نفر از دو بانک رفاه و ملت سود سهام عدالت گرفتند
مشاور سازمان خصوصی سازی:

یک میلیون و 750 هزار نفر از دو بانک رفاه و ملت سود سهام عدالت گرفتند

مشاور سازمان خصوصی سازی گفت:‌ یک میلیون و 750 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا اعلام کرده بودند ، 162 میلیارد تومان سود دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جفعر سبحانی با بیان اینکه 41 میلیون و 500 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت سود عملکرد سال 95 و 96 را دریافت کرده‌اند به فارس گفت: عده اندکی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای حساب را در دو بانک ملت و رفاه و کارگران اعلام کرده بودند که سود سهام مشمولان در این دو بانک واریز شد.

وی افزود: یک میلیون و 750 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا اعلام کرده بودند ، 162 میلیارد تومان سود دریافت کرده اند .

این مقام مسئول ادامه داد: همه مشمولان سهام عدالت که شماره شبای حساب بانکی را به موقع اعلام کرده باشند سود عملکرد مربوط به سال 95 و 96 را دریافت کردند که جمعیت آنها به 41 میلیون و 500 هزار نفر می‌رسد و سود دریافتی همه آنها به حدود 4 هزار میلیارد تومان بالغ و پرونده واریز سود سهام عدالت 95-96 بسته می‌شود.

سبحانی ادامه داد: کسانی که تاکنون شماره شبای حساب بانکی را اعلام نکردند باید وارد سامانه سهام عدالت شده و شماره شبا را اعلام کنند تا بعد از فرایند راستی، سود سال‌های 95 و 96 قابل دریافت شود .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ