کد خبر: ۱۲۹۸۹۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۴/۱۸

زمان قطعی عرضه اولیه
بعد از چندماه بلاتکلیفی :

زمان قطعی عرضه اولیه "نوری" مشخص شد/ جزییات حضور بزرگترین تولیدکننده

زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصد پتروشیمی نوری بعد از چند ماه بلاتکلیفی ، بالاخره مشخص و مقرر شد شنبه آینده ۳۰۰ میلیون سهم بزرگترین تولیدکننده مواد آروماتیکی جهان واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از کش و قوس چند ماهه و مساعدت سازمان بورس و اصرارها و پیگیری ها و و تمدید و اعلام زمان مجمع سالانه و لغو ... ، زمان قطعی عرضه اولیه 10 درصد پتروشیمی نوری مشخص و مقرر شد هفتمین شرکت جدید سال وارد بازار شود.

به این ترتیب ، درحالی شاپور محمدی دیروز وعده این رویداد را تا دو هفته بعد داده بود که شنبه آینده 22 تیر، 300 میلیون سهم "نوری" با محدوده قیمتی 2950 تا 3125 تومان و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه می شود تا رکورد گرانترین عرضه اولیه چند سال اخیر شکسته شود.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد تا قبل از این ، گرانترین سهم جدید مربوط به سهام پلی پروپیلن جم در 27 خرداد با 2250 تومان و پیش از آن پتروشیمی پارس با 2400 تومان در تیر سال گذشته بود اما پتروشیمی نوری که احتمالا" با قیمت 3125 تومانی هر سهم کشف قیمت خواهد شد، این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد.

براساس این گزارش، از سوی دیگر مجمع سالانه "نوری" که بعد از اتمام مهلت 6 ماهه و تمدید دو ماهه هفته پیش ، قرار بود صبح یکشنبه 23 تیر برگزار شود ، با تصمیم مدیران و سهامداران عمده ، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

هلدینگ خلیج فارس با 76.5 درصد و تاپیکو با 17 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند که با ظرفیت 4.5 میلیون تن در سال، بزرگترین تولیدکننده مواد آروماتیکی جهان بشمار می رود .

طی چهارماه اخیر سال ، سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ و دارویی ره آورد تامین عرضه اولیه شده اند و پتروشیمی نوری هفتمین شرکت جدید بشمار می رود . 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ