کد خبر: ۱۳۰۰۴۹
۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۴/۲۲

زمان سفارش گیری و شرایط خرید سهام گران ترین عرضه اولیه اعلام شد
برای ۳۰۰ میلیون سهم پتروشیمی نوری :

زمان سفارش گیری و شرایط خرید سهام گران ترین عرضه اولیه اعلام شد

زمان سفارش گیری و شرایط خرید ۳۰۰ میلیون سهم پتروشیمی نوری اعلام شد تا زمینه فروش گران ترین عرضه اولیه تا ساعاتی دیگر فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی ، عرضه اولیه 10 درصد سهام پتروشیمی نوری تا ساعاتی دیگر در بورس انجام و طی آن 300 میلیون سهم با محدوده قیمتی 2950 تا 3125 تومان و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه می شود تا رکورد گرانترین عرضه اولیه چند سال اخیر شکسته شود.

براساس این گزارش، تا قبل از این ، گرانترین سهم جدید مربوط به سهام پلی پروپیلن جم در 27 خرداد با 2250 تومان و پیش از آن پتروشیمی پارس با 2400 تومان در تیر سال گذشته بود اما پتروشیمی نوری که احتمالا" با قیمت 3125 تومانی هر سهم کشف قیمت خواهد شد، این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین "نوری" هفتمین شرکت جدید سال است که بعد از شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ و دارویی ره آورد تامین وارد بازار سهام می شود. 

در این رابطه، مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه ایی ، زمان سفارش گیری و شرایط خرید این سهم را به شرح زیر اعلام کرد:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10 الی 12:30 با امکان اصلاح و یا حذف سفارش .

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 1000 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است .

3- ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیی شده (کف قیمت 29.500 و سقف قیمت 31.250 ریال ) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر بوده و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست . کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط فوق ، نسبت به ورود سفارش اقدام کنند .

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس خواهد بود. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مجتبي | ساعت ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۶/۱۳
0
0
پاسخ
ساعتها تلاش كردم ولي موفق به ثبت نشدم . نميدونم چه فكري ميكنند اين آقايان و با كارگزاري هم صحبت كردم شديدا عذر خواهي كرد گفتند شايد تمديد بشه كه نشد. متاسفم براي مسئولين بورس
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ