کد خبر: ۱۳۰۰۶۲
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۴/۲۲

هشتمین عرضه میعانات گازی در بورس انرژی با دو میلیون بشکه ۶۰ دلار و ۴۰ سنتی

هشتمین عرضه میعانات گازی در بورس انرژی با دو میلیون بشکه ۶۰ دلار و ۴۰ سنتی

نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی زمان هشتمین عرضه میعانات گازی در بورس انرژی با دو میلیون بشکه و با قیمت پایه ۶۰ دلار و ۴۰ سنتی هر بشکه را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیرحسین تبیانیان در خصوص چگونگی عرضه میعانات گازی گفت: در این مرحله دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی با قیمت پایه ۶۰ دلار و ۴۰ سنت برای هر بشکه عرضه می‌شود.

وی افزود: این هشتمین عرضه از سال ۹۷ و سومین عرضه میعانات گازی در رینگ بین‌الملل بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از سوی وزیر نفت در سال ۹۸ است.

تبیانیان ادامه داد: حداقل میزان بارگیری برای حمل زمینی هزار بشکه معادل ۱۱۰ تن است. خریداران می‌توانند تا سه ماه پس از انجام معامله محموله را تحویل بگیرند و تحویل محموله در دیگر مناطق منوط به تائید شرکت ملی نفت ایران امکانپذیر است.

بر اساس این گزارش، اطلاعیه عرضه دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی برای تاریخ ۲۵ تیر منتشر شد. عرضه نفت خام در بورس انرژی ایران با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‌های فروش نفت و استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی به‌منظور صادرات نفت‌خام در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ