کد خبر: ۱۳۰۰۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۴/۲۳

واکنش زیرمجموعه سایپا به اعلام خلاف وجود ۱۱۰ هزار خودرو ناقص

واکنش زیرمجموعه سایپا به اعلام خلاف وجود ۱۱۰ هزار خودرو ناقص

شرکت سازه‌گستر سایپا در واکنش به اظهارات سخنگوی انجمن قطعه‌سازان مبنی بر وجود ۱۱۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ‌ های مجموعه سایپا توضیحاتی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سازه‌گستر سایپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: طی چند روز گذشته، سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در اظهاراتی ناصحیح از وجود ۱۹۰ هزار دستگاه خودرو دارای کسری در پارکینگ‌های خودروسازان خبر داده که از این تعداد، ۱۱۰ هزار دستگاه آن متعلق به محصولات تولیدی سایپا است.

این در حالی است که گروه سایپا بارها از طریق مبادی رسمی نظیر صدا و سیما و پایگاه‌های خبری و مطبوعاتی اعلام کرده، ۸۰ هزار خودرو در کف پارکینگ‌های این شرکت به‌دلیل کسری برخی قطعات پیشرفته باقی مانده و با تدابیر اتخاذ شده درخصوص تأمین این قطعات، مراحل تکمیل و عرضه آنها به سرعت در حال طی شدن است.

اما باتوجه به اصرار قابل تأمل این انجمن بر اعلام اعداد و ارقام نادرست از تعداد محصولات دارای کسری قطعه،شرکت سازه‌ گستر سایپا به‌عنوان متولی زنجیره تأمین محصولات این مجموعه، تصمیم گرفته عضویت و همکاری‌ها با انجمن مذکور را به حال تعلیق درآورد.

مجموعه سایپا با وجود مشکلات بسیار زیاد در زمینه تأمین قطعات مورد نیاز و مشکلات و موانع فراروی تولید، همچنان با اعتقاد راسخ به راهبرد رونق تولید به اجرای برنامه تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعات و تحویل به مشتریان ادامه خواهد داد و براساس سیاست‌های اعلامی از ماه آینده بطور میانگین ۱۲ هزار خودرو در هفته تکمیل و به بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ