کد خبر: ۱۳۰۱۰۱
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۴/۲۳

"فارس" اثر فروش ۸.۰۴ درصد از سهام " نوری" را اعلام کرد و بسته شد

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اثر واگذاری ۸.۰۴ درصد از سهام پتروشیمی نوری در عرضه اولیه دیروز را اعلام کرد و با توقف یک روزه نماد روبرو شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عرضه اولیه دیروز 10 درصد ( شامل 300 میلیون سهم ) از سهام پتروشیمی نوری که با کشف قیمت 3125 تومانی و ثبت سه رکورد جدید در ورود شرکت های تازه وارد همراه بود، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اثر واگذاری 8.04 درصد از را اعلام کرد و با توقف یک روزه نماد روبرو شد .

به این ترتیب "فارس" که تا روز گذشته 76.5 درصد از سهام "نوری " را در اختیار داشت و امروز به مالکیت 68.51 درصدی رسیده ، اعلام کرد 11 میلیون و 419 هزار و 200 سهم به کارکنان پتروشیمی نوری و 241 میلیون و 69 هزار و 200 سهم دیگر را عرضه کرده و با توجه به بهای تمام شده 100 تومانی هر سهم به سود 721 میلیارد تومانی رسیده که در عملکرد سال مالی 31 خرداد 99 لحاظ خواهد شد.

براساس این گزارش، قبل از عرضه اولیه دیروز ، برخی کارشناسان با انجام محاسباتی در مورد اثر این واگذاری در سود سهام شرکت های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ، تپیکو و سرمایه گذاری صندوق بازنشتگی ، اعلام کردند "فارس" قادر به شناسایی سود 694 میلیارد تومانی و تعدیل سود 76 ریالی هر سهم خواهد شد که به دلیل افزایش تعداد سهام قابل عرضه به کارکنان، این سود به 721 میلیارد تومان افزایش یافته است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ