کد خبر: ۱۳۰۱۲۰
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۴/۲۳

ویژگی های صندوق سرمایه گذاری با تقسیم سود ۲۱.۵ درصدی

ویژگی های صندوق سرمایه گذاری با تقسیم سود ۲۱.۵ درصدی

مدیر سرمایه گذاری تأمین سرمایه سپهر با اعلام ویژگی های صندوق سرمایه گذاری جدید با تقسیم سود ۲۱.۵ درصدی گفت: این صندوق در انتظار اخذ مجوز افزایش سقف از سازمان بورس است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی آسیما درباره صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت (قابل معامله) پارند پایدار سپهر گفت: بازارگردانی روزانه این صندوق به نحوی است که ورود و خروج سرمایه گذاران در مبالغ حداقل 20 میلیارد تومان به آسانی انجام شود. برای مبالغ بیشتر از 50 میلیارد تومان نیز با هماهنگی با بازارگردان، خرید و فروش روزانه انجام می شود. تحدید دامنه نوسان توسط بازارگردان به صورتی است که سرمایه گذارانی که در طول دوره پرداخت سود، اقدام به معامله می کنند، نرخ متناسب با بازدهی دوره مورد نظر را کسب کنند.

وی افزود: بیش از 50 سرمایه گذار حقوقی از صنایع بانک، پتروشیمی، تامین سرمایه، بیمه، دارو، شرکت های سرمایه گذاری، کارگزاری و غیره و بیش از 1000 سرمایه گذار حقیقی در این صندوق فعال هستند. با توجه به ماهیت این صندوق، استراتژی تعریف شده به گونه ای است که پرداخت سود، فارغ از نوسانات نرخ، دارای ثبات باشد.

آسیما گفت: این صندوق در انتظار اخذ مجوز افزایش سقف از سازمان بورس بوده و دارای پرداخت سود ماهانه در 15 هر ماه بوده و سبدسرمایه گذاری آن به نحوی است که انتظار می رود تقسیم سود حداقل 21.5 درصدی در ماه های پیشرو باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ