کد خبر: ۱۳۱۱۳۸
۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۴/۲۴

قیمت 5 خودرو پرفروش‌ دنیا و رتبه سه شرکت معروف

قیمت 5 خودرو پرفروش‌ دنیا و رتبه سه شرکت معروف

قیمت 5 خودرو پرفروش‌ دنیا و رتبه سه شرکت معروف خودروساز برای سال جاری میلادی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر آنلاین، بازار خودرو جهانی در سال ۲۰۱۸ بعد از ۷ سال دچار تغییری ناگهانی شده و با افت ۷ درصدی فروش مواجه شد و این روند تا سال جاری نیز ادامه دارد اما رقابت برای تولید پرفروش‌ترین خودروها بین دو شرکت معروف فورد و تویوتا پابرجا است .

تویوتا فعلا صدرنشین است و با فروش تویوتا کرولا ، بازار را کاملا در دست گرفته است. فروش این محصول در سال گذشته حدود یک میلیون و ۱۸۰ هزار دستگاه بود که نسبت به سال قبل با افت ۱.۵ درصدی مواجه شده است. در سال جاری نیز درصد افت فروش این خودرو افزایش یافته و به حدود ۵ درصد رسید اما تولیدات این شرکت در صدر جدول پرفروش‌ترین قرار دارد و طی ۶ ماه حدود ۳۷۷ هزار خودرو فروخته است.

فورد هم که جایگاه دوم قرار دارد با ساخت سری اف خودروها توانست گوی سبقت را از سایر شرکت ها برباید و با فروش  یک میلیون و ۸۱ خودرو در سال گذشته در جایگاه دوم و پس از تویوتا ایستاد. فروش این خودرو در سال جاری با افزایش یک درصدی مواجه شده و پیش‌بینی می شود در ادامه بتواند جایگاه تویوتا را به دست آورد.

فورد با افزایش فروش یک درصدی در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ توانسته به طور تقریبی ۳۴۰.۰۰۰ خودرو بفروشد.

هوندا هم در جایگاه سوم قرار گرفته و با فروش سری سیویک توانسته در ۶ ماه اول سال جاری بالغ بر ۲۹۰ هزار محصول بفروشد و با رشد ۰.۸درصدی در فروش مواجه شده است.

جدول آخرین قیمت های خودروها به دلار :

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ