کد خبر: ۱۳۱۱۹۸
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۴/۲۵

قرارداد ۱۵۰۰ میلیاردی صنایع دفاعی با خودروسازان / رونمایی خودروی نظامی
وزیر دفاع خبر داد:

قرارداد ۱۵۰۰ میلیاردی صنایع دفاعی با خودروسازان / رونمایی خودروی نظامی

وزیر دفاع با اعلام قرارداد هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع دفاعی با خودروسازان برای تامین قطعات حساس از رونمایی یک خودروی نظامی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیرسرتیپ امیر حاتمی با اشاره به همکاری وزارت دفاع با شرکت های خودروساز برای ساخت قطعات به خانه ملت گفت: به وزارت صنعت و خودروساز ها اعلام شد اگر خارجی ها بازار ایران را ترک کردند، صنایع دفاعی که از فناوری و علم و دانش مانسبی برخوردارند آماده کمک به خودروسازان برای تولید قطعات است.

وی افزود: ارتباط و اتصال بین وزارت دفاع و خودروسازها برقرار شده  و بخش قابل توجهی از قطعات تامین شده توسط خارجی ها در داخل تولید شده و در اختیار خودروسازان قرار می گیرد. در این میان قرارداد هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین صنایع دفاعی و خودروسازها برای تامین قطعات حساس منعقد شده تا این قطعات در اختیار خودروسازان و تکمیل خودروها قرار گیرد.

امیرحاتمی ادامه داد: قطعات تولیدی صنایع دفاعی مانند کامپیوتر خودرو از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و خودروسازان هر کمکی بخواهند انجام می شود . در این میان هر چند برنامه ای برای خودروی غیرنظامی نیست ولی بزودی یک خودروی نظامی رونمایی خواهد شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ