کد خبر: ۱۳۱۲۲۸
۱۵:۹ - ۱۳۹۸/۴/۲۵

معرفی دستاوردهای سایپا و ۱۱ زیرمجموعه در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل

معرفی دستاوردهای سایپا و ۱۱ زیرمجموعه در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل

سایپا و ۱۱ شرکت زیرمجموعه با حضور در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید ،آخرین دستاوردها و نیازها را معرفی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،گروه سایپا با حضور در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید که برای نخستین‌بار با هدف نمایش توانمندی‌ها در بومی‌سازی محصولات و قطعات و اعلام نیازمندی‌های صنعتی برگزار خواهد شد،قصد دارد قابلیت‌ها، دستاوردها و نیازها را معرفی کند.

این خودروساز که در چندماه اخیر توانسته در اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات محصولات خودرویی به دستاوردهای بزرگی در زمینه معرفی نیازمندی‌های تولیدی، شناسایی صنعت‌گران، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و حمایت و پشتیبانی از بومی‌سازی بسیاری از قطعات، مجموعه‌ها و متعلقات پیشرفته خودرویی برسد با حضور در این نمایشگاه از فرصت‌های داخلی‌سازی و رونق‌بخشی به تولید استفاده می کند.

گروه سایپا متشکل از شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد، سایپادیزل، سایپاپرس، سایپاشیشه، سایپاآذین، فنرسازی زر، مگاموتور، سازه‌گستر، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و شرکت خدمات فنی رنا در فضایی بالغ بر 900 متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

بنابراین گزارش،نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، خودرو و قطعات، مخابرات، صنایع دریایی و لوازم خانگی از 27 تا 30 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و گروه سایپا از ساعت 10 تا 18 در سالن 38B پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ