کد خبر: ۱۳۱۲۷۱
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۴/۲۶

پیش بینی عدم کاهش دلار به کمتر از ۱۱ هزار تومان و آینده روشن صنایع و شاخص
یک کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد :

پیش بینی عدم کاهش دلار به کمتر از ۱۱ هزار تومان و آینده روشن صنایع و شاخص

یک کارشناس با پیش بینی عدم کاهش دلار به کمتر از ۱۱ هزار تومان گفت: به دلیل انتشار گزارش‌های سه ماهه، آینده بهتری برای صنایع و خوش بینی خاصی برای شاخص وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی ساسانی با بیان اینکه بورس از وابستگی شدیدی نسبت به دلار برخوردار است، درباره شرایط بازار ارز و بورس به ایرنا گفت : نزدیکی قیمت دلار بازار آزاد به نرخ بازار سنا موجب شده تا برخی فعالان گمان کنند شاید فروش شرکت‌های دریافت کننده ارز سنا با چالش همراه شود .

وی افزود: بازار به اصلاح دیروز نیاز داشت و با توجه به تند و زیاد بودن این اصلاح ، امروز بسیاری از صف‌های فروش جمع و شرایط بازار سهام و متغیرهای اصلی بهتر شد. از سوی دیگر غیبت برخی شرکت‌های بزرگ برای برگزاری مجمع از جمله عامل موثر در افت شاخص بود. در این میان با توجه به پیش بینی عدم کاهش دلار به کمتر از ۱۱ هزار تومان ، بازار ارز تهدید جدی برای بازار سرمایه نیست .

این کارشناس با بیان اینکه مصوبات دولت و بخشنامه‌های صادره نهادهای نظارتی و... به شدت بر روند گروه‌ها و صنایع بورسی موثر است ، ادامه داد: این موضوع در کنار برخی دیگر از عوامل، زمینه ساز ریزش شاخص بورس است اما در شرایط فعلی به دلیل انتشار گزارش‌های سه ماهه شرکت‌ها، می توان آینده بهتری را برای صنایع دارای ظرفیت رشد متصور بود .

ساسانی افزود: در مجموع ، خوش بینی خاصی به آینده بازار سرمایه وجود دارد و شاخص بورس باردیگر در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ