کد خبر: ۱۳۱۳۷۳
۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۴/۳۰

مطالبات کی‌روش پرداخت شد

مطالبات کی‌روش پرداخت شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: موضوع پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی در فرآیندی مشخص و با هماهنگی کامل انجام شد و خوشبختانه بدهی تسویه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، امیرمهدی علوی اظهار داشت: فدراسیون صرف نظر از سیاه نمایی گاه و بیگاه یک رسانه در تلاش برای سامان بخشیدن به امور مختلف است.در برابر هر مشکلی،حتما راه حلی وجود دارد و هرچقدر موضوعی سخت و دشوار باشد در نهایت قابل بررسی در چارچوب مباحث منطقی و روال طبیعی است.

وی افزود: مشکلات فوتبال باید در مسیر خود حل شود و بزرگ نمایی معضلات کمکی به رفع آن نمی‌کند. برای مثال،موضوع پرداخت مطالبات کارلوس کی روش در یک فرآیند مشخص و با هماهنگی کامل انجام شد و خوشبختانه الان بدهی به وی وجود ندارد.در حالی که برخی معدود، عادت دارند به دنبال هرموضوعی،مباحثی را دنبال کنند و آسمان به ریسمان ببافند ولی فدراسیون فوتبال در آرامش مسیر را طی می کند.

علوی گفت: فدراسیون دقیقا همین روند را در موضوع قرارداد کادر فنی جدید تیم ملی هم پیش خواهد برد.هر چند در بحث تامین منابع مربوط به قرارداد سرمربی جدید تیم ملی و کادر وی در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه،موضوع تنها در چارچوب فدراسیون فوتبال نیست و طبعا باید یک نگاه ملی در بطن آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ