کد خبر: ۱۳۱۳۷۴
۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۴/۳۰

کشف محموله‌ داروی قاچاق ۱۰۰ میلیونی هنگام خروج از ایران
مدیرکل گمرک دوغارون تایباد اعلام کرد:

کشف محموله‌ داروی قاچاق ۱۰۰ میلیونی هنگام خروج از ایران

مدیرکل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای تیر ماه توسط ماموران در این معبر رسمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد کوه‌گرد به ایسنا گفت: نیروهای گمرک توانستند در چند بازرسی جداگانه ۱۰ هزار و ۳۴۲ قلم انواع داروی قاچاق و کمیاب را حین خروج کشف کنند. از این مقدار، 56 هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب است که در اتوبوسی که از مشهد به مقصد شهر هرات در افغانستان در حرکت بود، جاسازی شده بود و توسط ماموران گمرک کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک دستگاه اتوبوس توقیف شد،افزود: همچنین یک متهم افغانستانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.بقیه این داروها حین خروج از مرز دوغارون به سمت افغانستان توسط مأموران گمرک با بازرسی فیزیکی و کنترل ایکس‌ری کامیونی کشف و ضبط شد.

کوه گرد ارزش داروهای کشف‌شده را بیش‌ از 100 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: داروهای کشف‌شده از نوع داروهای یارانه‌ای است که برای بیماران پیوند اعضاء و برای بهبود اندام‌های پیوند خورده استفاده می‌شود و از بازارهای استان‌ها تهیه و در داخل محموله‌های باری صادراتی و مسافری جاسازی شده بود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ