کد خبر: ۱۳۱۳۸۸
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۴/۳۰

با برگزاری دو مجمع فوق العاده و سالانه :

"های وب" تغییر موضوع فعالیت داد و سود تقسیمی را مشخص کرد/ زمان دریافت

مجمع فوق العاده و سالانه شرکت داده گستر عصر نوین با تغییر موضوع فعالیت و تقسیم سود ۲۰ ریالی هر سهم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده و سالانه شرکت داده گستر عصر نوین صبح امروز با اکثریت ۸۱ درصدی سهامداران و حضور ایمان میری به عنوان مدیرعامل و رییس مجمع، ناظرین، نماینده سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی شرکت در هتل المپیک برگزار شد.

در مجمع فوق العاده که با دستور جلسه تغییر موضوع فعالیت برگزار شد ، سهامداران با توجه به ماهیت فعالیت شرکت و به منظور پوشش تغییرات سریع فناوری و اجرای به موقع طرح ها با افزوده شدن عبارت ذیل در قالب یک تبصره به ماده 51 اساسنامه موافقت کردند.

"هر ساله 40 درصد از سود سالانه قابل تقسیم (هر بار تا سقف 10 درصد از سرمایه ثبتی شرکت) به حساب اندوخته احتیاطی سرمایه‌ای منظور می شود. این عمل تا زمانی که اندوخته احتیاطی سرمایه‌ای به میزان 50 درصد از سرمایه ثبتی شرکت برسد، الزامی است و در صورت وجود مازاد اندوخته احتیاطی سرمایه‌ای نسبت به 50 درصد سرمایه ثبتی شرکت، مبلغ فوق قابل تقسیم میان صاحبان سهام و در صورت دریافت مجوز از سازمان بورس قابل انتقال به حساب سرمایه خواهد بود."

همچنین پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی ۹۷ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از سود ۱۵۹ ریالی محقق شده برای هرسهم، ۲۰ ریال معادل ۱۲.۵ درصد سود توزیع شود و مابقی برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته منظور شود.

در این میان باتوجه به اینکه انتخاب اعضای هیات مدیره نیز در دستور کار جلسه بود با عنایت به اینکه از ۲۱ خرداد ماه نماد این شرکت متوقف شده و این امکان برای شرکت اشخاص حقوقی مقدور نبود با موافقت سهامداران موضوع از دستور جلسه خارج شد تا در اسرع وقت با برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده درخصوص انتخاب اعضا تصمیم گیری شود.

براین اساس، سهامداران حقیقی و حقوقی دارای یک تا ۵۰۰ هزار سهم از یک تا ۳۰ مهر و بیش از ۵۰۰ هزار سهم از یک تا ۳۰ آبان می توانند با ارائه اصل کارت ملی با مراجعه به هریک از شعب پست بانک،سود خود را دریافت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ