کد خبر: ۱۳۱۴۰۵
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۴/۳۰

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در آخرین روز الکامپ
بامشارکت زیرمجموعه همراه اول صورت گرفت:

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در آخرین روز الکامپ

پلتفرم هوش مصنوعی با تمرکز بر تحلیل هوشمند محتوا که با مشارکت استراتژیک هاب توسعه می یابد، در آخرین روز الکامپ معرفی و رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در آخرین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۸، پلتفرم هوش مصنوعی CICAP که با مشارکت شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) در اختیار استارت آپ ها و گروه های نوآور قرار می گیرد در جریان برگزاری نشستی خبری معرفی و رونمایی شد.

رسالت این پایگاه، استخراج اطلاعات و برچسب گذاری معناداری است که فرضا یافتن کلیدواژه در فایل های صوتی، فریم های مشخص در ویدئو، پیش پردازش متون و... بخشی از آن ها است.ارائه خدمات پلتفرم هوش مصنوعی به گروه های تحت پوشش شتابدهنده هاب بصورت رایگان یا با شرایط ویژه خواهد بود.

حقی معاون نوآوری و توسعه کسب و کار هاب در این مراسم با بیان اینکه هاب برای رشد ایده‌های نوآورانه دیجیتالی به وجود آمده، گفت: شرکت هوشمند اول بهشتی فعالیت رسمی را با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول از سال ۹۵ آغاز کرد تا با بکارگیری قابلیت های علمی و تجربیات صنعتی این دو نهاد در توسعه کسب و کارهای دیجیتالی نقش آفرینی کند.

هاب با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری با محوریت شتابدهی کسب و کارهای نوپا به دنبال خلق ارزش در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتالی است.

همراه اول در این نمایشگاه با آخرین دستاوردها و توانمندی ها در حوزه های ارزش افزوده، نوآوری و خدمات مشتریان به استقبال از بازدیدکنندگان رفته است.علاوه بر حضور بخش های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور دارند.

بنابراین گزارش،بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ روز یکشنبه ۳۰تیرماه با گذشت چهار روز از برگزاری به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ