کد خبر: ۱۳۱۴۰۷
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۴/۳۰

واکنش سخنگوی وزارت خارجه انگلیس به توقیف یک نفتکش در خلیج فارس

واکنش سخنگوی وزارت خارجه انگلیس به توقیف یک نفتکش در خلیج فارس

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در واکنش به توقیف یک نفتکش این کشور در خلیج فارس گفت: تشدید تنش‌ها در خلیج فارس به نفع هیچ کسی نیست اما لندن کلیه گزینه‌ها برای پاسخ به تهران را بررسی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آلیسون کینگ به اسکای نیوز گفت: تشدید تنش‌ها در خلیح فارس به نفع هیچ کسی نیست.لندن کلیه گزینه‌ها برای پاسخ به تهران به دلیل توقیف نفتکش انگلیسی را بررسی خواهد کرد. توقیف این نفتکش در آب‌های سرزمینی عمان انجام شده است.

نیروی دریای سپاه پاسداران روز جمعه به درخواست سازمان بنادر و کشتیرانی ایران یک نفتکش انگلیسی را در نزدیکی تنگه هرمز توقیف کرد.ایران دلیل توقیف این نفتکش را خاموش کردن تمام سیستم‌های مکان یابی، برخورد با یک لنج تجاری، عدم پاسخگویی به هشدارها و دستورات مقامات کشتیرانی و در نهایت عبور از مسیر مخالف برای ورود به تنگه هرمز عنوان کرد.

بر اساس گزارش پایگاه رصد خطوط کشتیرانی marinevesseltraffic ،این نفتکش‌ آخرین بار در نزدیکی بندر فجیره امارات سیگنال مکان یابی مخابره کرده که این مسئله در ساعت 12:06 ظهر روز جمعه به وقت امارات انجام شده و از آن زمان به بعد هیچ سیگنال مکانی مخابره نکرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ