کد خبر: ۱۳۱۴۱۷
۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۴/۳۱

پیش بینی مدیرعامل هلدینگ بورسی از فروش و وعده اخبار خوش

پیش بینی مدیرعامل هلدینگ بورسی از فروش و وعده اخبار خوش

مدیرعامل هلدینگ دارویی حاضر در بورس با اشاره به رشد ۶۰ درصدی فروش و تحقق ۸۶ درصدی طی سه ماهه نخست ، فروش سال جاری را پیش بینی کرد و وعده اخبار خوش داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پویا فرهت مدیرعامل هلدینگ دارویی سرمايه گذاري دارويي تامين (تیپیکو که با سرمایه 2.9 هزار میلیاردتومانی در بورس حضور دارد ) گفت: به دلیل پیش‌بینی از شرایط تحریم‌ها، برنامه و اولویت شستا در سه ماه پایانی سال ۹۷ اختصاص تمام منابع برای خرید مواد اولیه بود و امروزه هیچ مشکلی در تامین اقلام حیاتی نیست.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ مسئولیت اجتماعی را تامین نیاز دارویی بیمارستان‌ها در نظر گرفتیم،افزود: با توجه به شرایط، شستا تصمیم گرفته در تامین نیاز دارویی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی هیچ خللی وارد نشود. لذا با اینکه در پرداختی‌های مالی از سوی این مراکز مشکلاتی وجود دارد، بدون محدودیت همه نیازهای دارویی مراکز فوق‌ را تامین می‌کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به نامه ۱۲ خرداد بانک مرکزی مبنی بر اعلام اسامی عدم پایبندی ۱۰ شرکت به تعهدات ارزی گفت: در آن فهرست هیچ کدام از شرکت‌های وابسته به شستا و هلدینگ دارویی نیستند. به دلیل اینکه همه تعهدات شرکت‌های تابعه یا پاس شده و یا در حال پرداخت است و عملا تیپیکو تعهد رفع‌ نشده ندارد.

فرهت با بیان اینکه سال ۹۷ قریب به ۱۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتیم،گفت: پیش‌بینی شده در سال ۹۸ به فروش تجمیعی ۱۴هزار میلیارد تومانی دست یابیم. با توجه به فروش بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومانی سه ماهه اول سال ۹۸،تحقق این پیش‌بینی دور از دسترس نیست. به‌زودی اخبار خوبی از محصولات جدید و خطوط آماده بهره‌برداری مجموعه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ