کد خبر: ۱۳۱۴۸۲
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۵/۱

لاریجانی مجبور شد به روحانی نامه بفرستد / تصمیم گیری خوراک دام، قیمت کود و...
سخنگوی هیات رئیسه مجلس :

لاریجانی مجبور شد به روحانی نامه بفرستد / تصمیم گیری خوراک دام، قیمت کود و...

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از نامه لاریجانی به روحانی در مورد افزایش حقوق کارمندان خبر داد و زمان تصمیم گیری در مورد خوراک دام، قیمت کود و... را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: مجلس در رابطه با حقوق کارکنان دولت مصوبه‌ای داشت که فرمول آن  ۴۰۰ هزار تومان افزایش و تا ۱۰ درصد بود اما دولت بر اساس قانون عمل نکرد. لذا لاریجانی، نامه تطبیق قوانین را خطاب به رئیس جمهور در رابطه با نقص اجرای قانون توسط دولت نوشت.

وی افزود:‌ بارها اعلام شد دولت در این باره با مجلس مذاکره کند تا به نقطه مشترکی برسیم و موانع رفع شود ولی تا اینجا همکاری نشد و لاریجانی ناچار شد این نامه را بنویسد تا این الزام اعمال شود و در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز توجه کافی صورت گیرد. چرا که مصوبه مجلس در راستای حمایت از کسانی بوده که حقوق پایین داشتند اما بیشتر به نفع  کسانی شده که حقوق بالای ۱۰ میلیون داشتند.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ امیدواریم دولت بر اساس قانون عمل کند و تکلیف افزایش حقوق‌ها تا ۱۰ درصد و ۴۰۰ هزار تومان را انجام دهد. دولت اکنون بر اساس لایحه بودجه عمل می‌کند به صورتی که کسی با ۱۵ میلیون حقوق، ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و این فاصله بین حقوق‌بگیران را تشدید می‌کند.

عباسی با اعلام برگزاری جلسه غیر علنی هفته آینده با وزیر جهاد کشاورزی، افزود: این جلسه که دوشنبه یا سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود در خصوص موضوعات مربوط به نهاده‌های کشاورزی، خوراک دام، قیمت کود و خرید تضمینی گندم است. در ماه اینده نیز جلسه غیر علنی در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها یا صندوق بازنشستگی خواهیم داشت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ