کد خبر: ۱۳۱۴۹۶
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۵/۱

سایپایدک برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو شد
با ارزیابی بازرسی کیفیت و استاندارد:

سایپایدک برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو شد

مدیرعامل سایپا یدک از کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌ها در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بهزاد پناهی اظهار داشت: سایپا یدک در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با دارا بودن 600 نمایندگی مجاز و کسب امتیاز 88 در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز 86 در ارزیابی خودروهای سنگین (زامیاد)،مقام اول در بین 45 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت تعمیرگاه های مجاز را کسب کرد، این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه های سبک و سنگین به ترتیب 83 و 76 بوده است.

وی افزود: سایپا یدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیاد را به خود اختصاص داده است.در ارزیابی سال 97 بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، 330 نمایندگی موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین این شرکت در بخش امتیاز رضایت شبکه از شرکت‌های خدمات پس از فروش، مقام نخست در بین شرکت‌های تولید کننده خودرو را کسب کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ