کد خبر: ۱۳۱۵۴۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۳

شرایط و زمان خروج یکی از سهامداران حقوقی
با برنامه واگذاری بلوک ۹.۵۶ درصدی:

شرایط و زمان خروج یکی از سهامداران حقوقی "کایتا" اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۹.۵۶ درصدی سهام شرکت ایتالران توسط سهامدار حقوقی اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، موسسه صندوق بازنشستگی وظیفه از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک ها در نظر دارد بلوگ ۹.۵۶ درصدی سهام شرکت ایتالران را بطور یکجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۱۰۴ سهم "کایتا" دوشنبه ۴ شهریور توسط کارگزاری سینا عرضه شود.

در این واگذاری، قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی روز قبل از عرضه به علاوه ۲۰ درصد به شرط آن که کمتر از قیمت ۴ هزارتومان نباشد و قیمت پایه کل به تعداد سهام قابل عرضه در قیمت پایانی روز قبل از عرضه به علاوه ۲۰ درصد به شرط آنکه از قیمت ۵.۷ میلیارد تومان کمتر نباشد،تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار ملزم است کل ثمن معامله را حداکثر طی ۴ روز کاری پس از انجام معامله بصورت نقد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه شرکت مزبور را به معاونت بازار خارج از بورس شرکت فرابورس تحویل دهد.بابت مطالبات موسسه صندوق بازنشستگی وظیفه از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک ها از شرکت ایتالران باید نسبت به ارائه یک فقره چک بانکی به مبلغ ۶۵.۵ میلیون تومان در وجه این صندوق به فروشنده اقدام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ