کد خبر: ۱۳۱۵۷۴
۰:۱ - ۱۳۹۸/۵/۵

مشخصات شرکت جدید SME آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در فرابورس

مشخصات شرکت جدید SME آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در فرابورس

شرکت ۱۰ میلیارد تومانی به عنوان یازدهمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس درج شد تا پس از معرفی مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲ مرداد در نماد "غنیلی" و گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به عنوان یازدهمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس درج شد تا پس از معرفی مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی باشد.

طبق بررسی های بورس پرس،سرمایه اولیه این شرکت با ۴۶ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده و طی پنج مرحله افزایش سرمایه به ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

شرکت نیلی صنعت کرمان ۲۴ اسفند سال ۸۶ با شخصیت مسئولیت محدود به مدیر عاملی مهدی یزدان پناه در اداره ثبت شرکت های کرمان به ثبت رسید و بلافاصله به عنوان شرکت دانش بنیان و فناورانه در پارک علم و فناوری کرمان مستقر شد. سپس در ۲۰ اسفند سال ۸۷ همزمان با ورود خانواده حسینی نژاد به شرکت از مسئولیت محدود به سهامی خاص تبدیل و مسیر توسعه را آغاز کرد.

موضوع فعالیت

موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه شامل تولید و فرآوری انواع محصولات کشاورزی مشتمل بر کلیه زنجیره بخش کشاورزی از نهادهای پایه تا محصولات نهایی برای مصرف و موضوع فرعی شامل بازرگانی داخلی و خارجی، مطالعات پایه و کاربردی در توسعه دانش فنی در حوزه صنایع تبدیلی زیرمجموعه بخش کشاورزی، مشاوره و پژوهش های صنعتی در رابطه با موضوع فعالیت اصلی و انجام کلیه فعالیت های اقتصادی پس از کسب مجوز از مراجع ذی صلاح است.

ترکیب سهامداران

طرح توسعه

طرح توسعه شرکت شامل تولید انواع فرآورده های گوشتی تازه، منجمد، آماده مصرف و کنسروی برپایه گوشت قرمز، ماکیان و آبزیان با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومانی و تولید ۴۵۰۰ تن محصول در سال است که این طرح در شهرک صنعتی عنبرآباد و در زمینی به مساحت ۵۱ هزار و ۶۹۹ مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

تولیدات شرکت

وضعیت پیشرفت فازهای شرکت

سهم از بازار

صورت سود و زیان

پیش بینی صورت سود و زیان از سال ۹۷ تا ۱۴۰۱

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی قدسی | ساعت ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۵/۵
0
0
پاسخ
عرضه اولیه این شرکت راخوستارم لطفا اطلاع رسانی کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ