کد خبر: ۱۳۱۵۸۶
۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۵/۵

تصمیم احمدی نژاد در مورد انتخابات ریاست جمهوری /  شرایط تغییر رابطه با آمریکا
در گفت‌وگو با هفته‌نامه آمریکایی اعلام شد :

تصمیم احمدی نژاد در مورد انتخابات ریاست جمهوری / شرایط تغییر رابطه با آمریکا

محمود احمدی‌نژاد با اعلام اینکه شرایط پر تنش ایران و آمریکا قابل تغییر است ، درباره اعلام شباهت با ترامپ، برنامه های فعلی و تصمیم در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با هفته‌نامه آمریکایی نیشن (The Nation) گفت: روابط ایران و آمریکا به دلایل گوناگون پر تنش بوده ولی در صورت استفاده بیشتر از عقلانیت، عدالت و احترام این شرایط قابل تغییر است . در این میان ترامپ و حاکمیت آمریکا هم باید بپذیرد روابط را براساس عدالت و احترام تنظیم کند.

وی درباره اعلام برخی مبنی بر اینکه از جهات مختلف شبیه ترامپ است ، توضیح داد: انسان‌ها حتی اگر در نقطه مقابل هم نیز باشند باز هم اشتراکاتی دارند و هیچ وقت اشتراکات به صفر نمی‌رسد اما هم رنگ موها فرق می‌کند و هم اینکه پولدار و عضو حزب جمهوری خواه و هیچ حزب دیگری هم نیستم.

احمدی نژاد در مورد فعالیت‌های فعلی‌ هم گفت: مطالعه و ورزش می‌کنم و با خانواده هستم. نسبت به مسائل مهم جامعه نیز مطالعه و اظهار نظر و تلاش می‌کنم اتفاق مثبتی رخ دهد.برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران هم برنامه‌ای ندارم  ولی همیشه تابع مردم هستم.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ