کد خبر: ۱۳۱۵۹۴
۱۱:۰ - ۱۳۹۸/۵/۵

زمزمه های حضور خواهرزاده نوبخت در پنجمین شرکت بزرگ بورس

زمزمه های حضور خواهرزاده نوبخت در پنجمین شرکت بزرگ بورس

زمزمه هایی حکایت از آن دارند که احتمالا" مدیرعامل سابق پتروشیمی فارابی و خواهر زاده نوبخت، مدیر عامل پنجمین شرکت بزرگ بورس شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، تابناک در گزارشی مدعی شد ، اوایل سال ۹۷ ابراهیم سقایی فومنی به دلیل عملکرد ضعیف و حاشیه‌های فراوان از مدیرعاملی پتروشیمی فارابی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شستا استعفا داد.

وی خواهرزاده محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور است که در بررسی فهرست اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارت کار، نام وی و برخی از خویشاوندان و وابستگان سیاسیون و مقامات حاضر در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به صدر رسانه‌ها راه یافت.

سقایی فومنی بعد از استعفا به عنوان رئیس و عضو هیات مدیره این شرکت و با سفارش نوبخت، شهریور سال ۹۷ به عنوان قائم مقام و عضو موظف پتروشیمی غدیر منصوب شد و بعد از اینکه نتوانست مدیرعاملی پتروشیمی غدیر را بگیرد باز هم با فشار نوبخت، توسط تقی زاده مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی به عنوان مدیرعامل توسعه انرژی پاد کیش (تاپکو) از زیر مجموعه‌های پتروشیمی جم منصوب شد.

جالب تراینکه از زمان انتصاب وی به عنوان مدیریت عاملی تاپکو در اسفند سال گذشته تا اکنون هیچ خبری دایر بر انتصاب وی به این سمت درفضای رسانه ای دست به دست نشده است!

شنیده شده این روزها سقایی با نزدیک شدن به فیاض زاهد مشاور و دوست نزدیک محمد شریعتمداری، دورخیزی برای مدیرعاملی تاپیکو کرده است.

براساس این گزارش، تاپیکو با سرمایه اسمی 8.1 هزار میلیارد تومانی، پنجمین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه اسمی و با ارزش 22.4 هزار میلیارد تومانی دوازدهمین شرکت از لحاظ ارزش روز بازار بوده و از هلدینگ های مهم پتروپالایشی بشمار می رود. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ