کد خبر: ۱۳۱۷۰۵
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۵/۷

تفاهم نامه همکاری کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس امضا شد

تفاهم نامه همکاری کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس امضا شد

کمیسیون اوراق بهادار عراق و سازمان بورس ایران به منظور توسعه همکاری های مشترک در زمینه بازار های سرمایه اسلامی اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سنا، تفاهم نامه همکاری میان سازمان بورس ایران و کمیسیون اوراق بهادار عراق به منظور توسعه ابزارهای مالی اسلامی، مشارکت در توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات بازار سرمایه و همچنین تشکیل صندوق های سرمایه گذاری مشترک امضا شد.

بر اساس این گزارش، علا عبدالحسین الساعدی مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و  شاپور محمدی در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز همکاری ها در این سطح، تفاهم نامه امضا شده را مقدمه ای برای توسعه هر دو بازار قلمداد کردند.

محمدی در این جلسه گفت: امید می رود با توجه به قرابت زیادی که به لحاظ فرهنگی و مذهبی بین ایران و عراق وجود دارد به زودی در حوزه توسعه ابزار های مالی اسلامی و انتشار این ابزارها در هر دو کشور اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود: در خصوص فهرست شدن سهام شرکت های ایرانی در بازار عراق و شرکت های عراقی در بازار سرمایه ایران صحبت هایی نیز به میان آمده که امیدواریم در آینده ای نزدیک به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ