کد خبر: ۱۳۱۸۳۲
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۵/۱۲

شریک کره ای سایپا هم ایران را ترک کرد / جمع آوری خط تولید سراتو
در پی تحریم های آمریکا:

شریک کره ای سایپا هم ایران را ترک کرد / جمع آوری خط تولید سراتو

شریک کره ای سایپا هم بعد از بدعهدی رنو ، سیتروئن و برلیانس به پیروی از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا به‌ همکاری با سایپا پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا اعلام کرد به‌دنبال پیروی غیرمنطقی شرکای خارجی صنعت خودرو ایران از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و بدعهدی در تامین قطعات، شرکت کیاموتورز کره‌جنوبی نیز ایران را ترک کرد و به همکاری با گروه سایپا پایان داد.

بر اساس این تصمیمِ شرکت کره‌ای، تولید کیاسراتو در سایپا نیز این هفته متوقف خواهد شد و خطوط تولید آن نیز جمع‌آوری می‌شود.

با خروج کیاموتورز از چرخه تولید مشترک خودرو با سایپا، این شرکت نیز به جمع شرکت‌های رنو، سیتروئن، برلیانس، ولوو و ایویکو خواهد پیوست که پیشتر با بدعهدی و عمل نکردن به تعهدات به‌ تولید مشترک در ایران پایان داده‌ بودند.

بنابراین گزارش،گروه سایپا با درک کامل از شرایط پیش آمده برای هموطنانی که متقاضی تحویل خودروهای تولید مشترک با شرکای خارجی بودند، اقدامات لازم را جهت جلب رضایت مشتریان و تبدیل خودروهای ثبت‌نامی آنها به خودروهای قابل تحویل انجام داده و پیگیری های حقوقی بین‌المللی را برای احقاق حق شرکت و مشتریان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ