کد خبر: ۱۳۱۸۵۳
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۲

نتیجه بازگشت

نتیجه بازگشت "های وب" بعد از غیبت 53 روزه + آمار خرید و فروش

امروز نماد "های وب" بعد از 53 روز دوری از تابلو بورس باز شد و قیمت سهام آن با جهش 16.7 درصدی به 807 تومان رسید و بیشترین ارزش معاملات هم را آن خود کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بورس که با نوسان قیمت سهام شرکت های بزرگ کالا محور وارز آور همراه بود و شاخص بعد از افت و خیز چندباره به افزایش بسیار اندک 8 واحدی بسنده و در عدد 254 هزار و 453 تایی جاخوش کرد ، نماد شرکت داده گستر عصر نوین بعد از 53 روز دوری از تابلو باز شد.

براساس این گزارش ، درحالی علت  اصلی توقف "های وب" مسائل مربوط به حسابرسی ویژه توسط سازمان حسابرسی و نظر سازمان بورس درباره خرید 100 درصد سهام شرکت های پارسان لین ارتباطات و پارس ارتباطات و... بود که با بازگشت این شرکت به بورس ، سهامداران باتوجه به نتایج برگزاری مجمع سالانه و گزارش عملکرد 4 ماهه و... قادر به تصمیم گیری شدند.

به این ترتیب ، امروز قیمت هر سهم این شرکت با جهش 16.7 درصدی به 807 تومان رسید که ناشی از اقدام به فروش 3 هزار و 653 فرد حقیقی ( 72.9 میلیون سهم ) و 80 حقوقی ( بیش از 24 میلیون سهم ) از یک سو و تمایل به خرید هزار و 978 سهامدار حقیقی ( با بیش از 84.8 میلیون سهم ) و 34 حقوقی ( با 12.1 میلیون سهم ) از سوی دیگر بود.

در این جریان ، بالغ بر 96.9 میلیون سهم به ارزش 78.2 میلیارد تومان داد و ستد شد تا "های وب" بیشترین ارزش معاملات امروز بازار سهام را به خود اختصاص دهد و  ارزش روز بازار سهام آن با سرمایه 400 میلیارد تومانی از مرز 32 هزار میلیارد تومان عبور کند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ