کد خبر: ۱۳۱۸۹۷
۰:۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۴

برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۶۷ و ۳۳  درصدی سه شرکت دارای صف خرید

برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۶۷ و ۳۳ درصدی سه شرکت دارای صف خرید

سه شرکت بورسی و فرابورسی دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی و تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه ۶۷ و ۳۳ درصدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نیروگاه زاگرس کوثر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی و دو شرکت دامداری تلیسه نمونه و فرآورده های نسوز آذر از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه 67 و 33 درصدی خبر دادند.

بر این اساس، نیروگاه زاگرس کوثر که در جریان معاملات روز گذشته با رشد 4.4 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده در نظر دارد سرمایه فعلی را از 300 به 600 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "بزاگرس" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح و بهبود ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین پیرو تصمیمات مجمع فوق‌العاده شرکت دامداری تلیسه نمونه در 4 مهر سال 97 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 7 به 35 میلیارد تومان،هیات‌ مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 21 به 35 میلیارد تومان اقدام کند.

به این ترتیب، هیات مدیره "تلیسه" درصدد است به منظور انجام افزایش سرمایه 67 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی و تسویه مطالبات سهامداران بابت مخارج سرمایه ای انجام شده اقدام کند.

در این میان، هیات مدیره شرکت فرآورده های نسوز آذر نیز به دنبال تصمیمات مجمع فوق‌العاده در یک بهمن سال 96 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 30 به 60 میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 45 به 60 میلیارد تومان اقدام کند.

براین مبنا،هیات مدیره "کاذر" درصدد است به منظور انجام افزایش سرمایه 33 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اقدام کند.

بنابراین گزارش، "کاذر و تلیسه" طی معاملات روز گذشته بازار سهام با رشد 3.6 و 1.5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ