کد خبر: ۱۳۱۹۶۹
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۶

شرکت فرابورسی درباره تأسیس فروشگاه های زنجیره ای توضیحات تکمیلی داد

شرکت فرابورسی درباره تأسیس فروشگاه های زنجیره ای توضیحات تکمیلی داد

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران درخصوص تأسیس شرکت سهامی خاص فروشگاه های زنجیره ای مادیران توضیحات تکمیلی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که با سرمایه 120 میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس حضور دارد درخصوص تأسیس شرکت سهامی خاص فروشگاه های زنجیره ای مادیران توضیحات تکمیلی داد.

"مادیرا" پیرو اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت در یک مرداد ماه اعلام کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، مدتی است بررسی جهت تفکیک و متمرکز سازی فعالیت در صنعت لوازم خانگی، صنعت الکترونیک و ... توسط این شرکت شروع و پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم در این خصوص، هیات مدیره در جلسه ۱۵ مرداد ماه تصمیم به تاسیس سه شرکت به نام های شرکت صنایع لوازم خانگی، شرکت صنایع الکترونیک مادیران و شرکت پشتیبانی فروش مادیران گرفته است.

در این راستا اقدامات لازم در خصوص کسب مجوزهای مربوط به تاسیس، ثبت و ... شرکت های مزبور به مدیرعامل تفویض شده است. اقدامات و فعالیت های مربوط به تأسیس، ثبت و شروع عملیات شرکت های مورد اشاره به محض مشخص شدن افشا و نیز صورت‌های مالی آنها طبق مفاد ماده ۷ دستورالعمل افشا در سامانه کدال و در موعد مقرر منتشر خواهد شد.

همچنین اقدامات و فعالیت های مربوط به موضوع مزبور نیز در گزارش تفسیری مدیریت درج خواهد شد. شرکت صنایع ماشین های اداری ایران تاکنون در خصوص تاسیس شرکت مزبور اقدامی نداشته، فلذا اثر سود و زیانی مربوط به موضوع فوق با اهمیت نیست. این شرکت متعهد است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب را در اسرع وقت باتوجه به مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات در سامانه کدال منتشر کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ