کد خبر: ۱۳۱۹۸۴
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۶

اولین کاهش سهم جدید و خروج دسته جمعی بعداز رشد ۲۰۸ درصدی در ۲۲ روز
امروز رخ داد :

اولین کاهش سهم جدید و خروج دسته جمعی بعداز رشد ۲۰۸ درصدی در ۲۲ روز

امروز اولین کاهش قیمت سهام شرکت دارویی ره آورد تامین و خروج دسته جمعی سهامداران بعد از گذشت ۲۲ روز کاری از عرضه اولیه و رشد یک نفس ۲۰۸ درصدی رخ داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دارویی ره آورد تامین که 12 تیر با عرضه اولیه 20 درصدی و کشف قیمت 315 تومانی هر سهم وارد بازار دوم معاملات فرابورس شده بود امروز بعد از 22 روز کاری همراه با صف خرید پایدار و رشد هر روز با کاهش قیمت و خروج دسته جمعی خریداران روبرو شد .

براساس این گزارش، "درهآور" در حالی تا دیروز با قیمت 967 تومانی هر سهم به بازدهی حدود 208 درصدی رسیده بود که امروز با خروج دسته جمعی 88 هزار و 281 خریدار حقیقی و 81 حقوقی روبرو شد و طی آن 4 هزار و 152 حقیقی و 4 حقوقی حاضر به خرید بیش از 16.5 میلیون سهم شدند.

در این میان، اولین روز منفی اما اندک ششمین شرکت جدید هم با حدود 7 دهم درصد ثبت شد و هر سهم آن به 960 تومان رسید.

براساس این گزارش، در روز عرضه اولیه سهام دارویی ره آورد تامین با تخصیص حداکثر 92 سهم و نقدینگی بسیار ناچیز 28 هزار و 980 تومانی ، 432 هزار و 894 سهامدار قادر به خرید سهام خواهند شده بودند .

سرمایه شرکت 20 میلیارد تومان و پیش بینی سود هر سهم سال جاری هم 380 ریال بوده و 99.9 درصد سهام آن متعلق به سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ