کد خبر: ۱۳۲۰۱۶
۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۹

انتقاد ترامپ از مکرون و ادعای تمایل شدید ایران برای گفت و گو با آمریکا

انتقاد ترامپ از مکرون و ادعای تمایل شدید ایران برای گفت و گو با آمریکا

ترامپ ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد: ایران به شدت به دنبال گفت‌وگو با آمریکا است اما پیام‌های متناقض دریافت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دونالد ترامپ با انتشار دو توییت اعلام کرد: ایران به شدت به دنبال گفت‌وگو با آمریکا است، اما پیام‌های متناقض دریافت می‌کند.

وی همچنین ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور فرانسه گفت: امانوئل مکرون از طرف آمریکا سخن نمی‌گوید.می‌دانم که نیت امانوئل مانند بقیه خوب است، اما هیچ کس به جز آمریکا از طرف این کشور سخن نمی‌گوید. هیچ‌کس به هیچ شکل و مدلی، ما را نمایندگی نمی‌کند.

اخیرا گزارش‌های ضد و نقیضی درباره تلاش‌های میانجی گرایانه مکرون برای برقراری ارتباط بین تهران و واشنگتن منتشر شده است.چنانکه المانتیور گزارش داده بود، مکرون از حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران دعوت کرده تا در نشست بعدی سران کشورهای عضو گروه هفت شرکت کند و در حاشیه این اجلاس با دونالد ترامپ دیدار کند که این دعوت از سوی رئیس‌جمهور ایران رد شد.

اما یک دیپلمات فرانسوی که نام وی فاش نشد در مصاحبه‌ای با رویترز این گزارش را تکذیب کرد و گفت: چنین دعوتی اصولا صورت نگرفته است.احتمالا توییت‌های روز پنج‌شنبه دونالد ترامپ در واکنش به این گزارش‌ها منتشر شده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ