کد خبر: ۱۳۲۰۲۴
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۵/۱۹

تحلیلی تکنیکال از سایپا ، پمپ سازی ، لیزینگ رایان سایپا و سرمایه گذاری بیمه
توسط دو کارگزاری انجام شد :

تحلیلی تکنیکال از سایپا ، پمپ سازی ، لیزینگ رایان سایپا و سرمایه گذاری بیمه

سهام چهار شرکت سایپا ، پمپ سازی ایران ، لیزینگ رایان سایپا و سرمایه گذاری بیمه توسط دو کارگزاری تحلیل تکنیکال شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در شرایطی بازار سهام هفته های اخیر را با رویه کژدار و مریز و محتاطانه سپری کرده که آخرین وضعیت سهام چهار شرکت سایپا ، پمپ سازی ایران ، لیزینگ رایان سایپا و سرمایه گذاری بیمه توسط دو کارگزاری آبان و بانک توسعه صادرات، تحلیل تکنیکال شد .

براساس این گزارش، کارگزاری آبان در مورد سه نماد "تپمپی ، ولساپا و وبیمه " اعلام کرد: قیمت هر سهم پمپ سازی ایران با اصلاح سه موجی ۶۱٫۸ درصد از اخرین حرکت صعودی را اصلاح کرده و از این محدوده تغییر جهت داده است. چنانچه موفق به شکست اخرین سقف شود انتظار می رود تا محدوده ۱۰۰۰ تومان نیز رشد کند.

خط روند صعودی سرمایه‌ گذاری صنعت‌ بیمه‌ به خوبی از قیمت حمایت کرده و اجازه افت نداده و در صورت عبور از مقاومت ۵۶۰ تومانی ، می توان وارد معامله شد. حد ضرر و سطح بی اعتباری در محدوده ۴۳۰ در نظر داشت و حد سود را در محدوده سقف قبلی قیمت در نظر گرفت.

قیمت سهام لیزینگ رایان‌ سایپا دقیقا به منطقه مورد نظر در کف کانال ترسیمی واکنش نشان داد و تغییر جهت داد. انتظار می رود در ادامه به سقف کانال نزدیک شود. می توان از آخرین کف به عنوان حد ضرر و از سقف کانال به عنوان هدف قیمتی استفاده کرد و مادامی که ریسک به ریوارد منطقی بر قرار باشد وارد معامله شد.

سهام سایپا اکنون در ریز موج 5 از C از موج دو قرار دارد و می توان از منفی های سهم نهایت استفاده را کرد کهدر انتهای اصلاح بوده و هدف موج 3 در گام اول محدوده 265 است . ریسک به ریوارد سهم برای ورود مناسب بوده و حد ضرر 135 تومانی هر سهم رعایت شود.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ