کد خبر: ۱۳۲۰۳۸
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۵/۱۹

با آغاز فرایند واگذاری 15 درصد سهام در بورس:

"هجرت" با ۱۸۵۰ تومان کشف قیمت شد / کاهش سهمیه و رکورد جدید خریداران

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد از شرکت پخش هجرت در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم این شرکت جدید با ۱۸۵۰ تومان کشف قیمت و رکورد جدیدی در آمار خریداران ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دقایقی پبش با آغاز فرایند عرضه اولیه 15 درصد از شرکت پخش هجرت در بازار دوم معاملات فرابورس ( که با تمدید 30 دقیقه ایی سفارش خرید همراه بود ) ، هر سهم این شرکت جدید با 1850 تومان کشف قیمت شد .

این عرضه شامل 67 ملیلون و 500 هزار سهم "هجرت" و با دامنه قیمت 1770 تا 1850 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 225 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی بود که طبق روال معمول به دلیل استقبال زیاد متقاضیان ، سهمیه هر فرد به 113 سهم کاهش یافت. 

به این ترتیب ، در برابر نیاز به تامین نقدینگی حدود 210 هزار تومانی ، در مجموع  600 هزار و 855 نفر قادر به خرید این سهم هستند که رکورد جدیدی محسوب می شود از این لحاظ ، فرابورس از بورس پیشی گیرد .

قبل از این و هنگام عرضه اولیه 300 میلیون سهم پتروشیمی نوری که 22 تیر در بورس انجام شد ، بالغ بر 580 هزار و 690 نفر ( شامل 580 هزار و 80 حقیقی از جمله 1139 از شاغلین شرکت و 1610 حقوقی ) اقدام به خرید کرده بودند که بیشترین تعداد خریدار در عرضه های اولیه محسوب می شد.

براساس این گزارش، پخش هجرت بعد از شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ ، دارویی ره آورد تامین و پتروشیمی نوری هشتمین شرکت تازه وارد سال است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ