کد خبر: ۱۳۲۰۴۱
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۹

آخرین توصیه ها و نکات مهم درباره کارت سوخت و وعده نبود نگرانی
مدیرعامل شرکت ملی پخش اعلام کرد:

آخرین توصیه ها و نکات مهم درباره کارت سوخت و وعده نبود نگرانی

مدیرعامل شرکت ملی پخش با اعلام آخرین توصیه ها و نکات مهم درباره کارت سوخت وعده داد به دلیل فعال بودن کارت جایگاه ها، جایی برای نگرانی مردم از دریافت سوخت نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر وکیل زاده درباره آخرین تصمیمات و وضعیت دریافت سوخت به صدا و سیما گفت: از ۲۰ مرداد سوخت با کارت شخصی عرضه می‌شود و تا زمانی که همه افراد کارت نگرفته باشند، کارت جایگاه‌ها فعال خواهد ماند و محدودیتی نخواهد بود. در این میان تقاضاهای مردمی زیادی به ویژه از تهران ، کرج تبریز و اصفهان مطرح شده که جای نگرانی نیست

وی افزود: متقاضیان کارت المثنی که با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کردند، باید همچنان منتظر باشند تا کارت ها صادر و به درب منازل ارسال شود اما برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور کارت می‌توانند با مراجعه به سایت epolic.ir و وارد کردن شماره پلاک خودرو ، بارکد پستی کارت سوخت را دریافت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: با این حال اگر فردی به این سایت مراجعه کرد و سابقه‌ای مشاهده نکرد نگران نباشد. زیرا ممکن است هنوز کارت به پست تحویل نشده باشد. بنابراین باید صبر کرد. آن دسته از متقاضیانی که ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند سرشماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ در اختیار قرار گرفته تا این افراد با پیامک کردن کد شناسایی خودرو (vin) به این شماره از آخرین مراحل صدور کارت خود مطلع شوند.

وکیل زاده درباره رمز کارت‌های سوخت هم توضیح داد: برای مدت یک ماه شرایطی فراهم شدده که رمز همه کارت‌ها به چهار رقم آخر کد ملی باز گردد. بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به جایگاه سوخت و وارد کردن چهار رقم آخر کد ملی آن را فعال کند. اما اگر افرادی رمز شخصی برای کارت‌ها تعیین کرده اند می‌توانند همچنان از رمز‌های شخصی استفاده کنند.

وی ادامه داد:متقاضیانی که به هر دلیلی تاکنون برای صدور کارت المثنی ثبت نام نکرده اند، علاوه بر اینکه همچنان امکان مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ وجود دارد از چند روز آینده می‌توانند به سامانه دولت همراه مراجعه و به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری کارت المثنی را ثبت نام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ