کد خبر: ۱۳۲۰۵۸
۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۵/۲۰

استفاده از کارت سوخت شخصی برای دو روز به تعویق افتاد / چند راهنمایی و توصیه
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:

استفاده از کارت سوخت شخصی برای دو روز به تعویق افتاد / چند راهنمایی و توصیه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از تعویق دو روزه الزامی شدن استفاده از کارت سوخت خبر داد و ضمن چند توصیه ، اعلام کرد این الزام از سه‌شنبه این هفته عملی می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،طبق اعلام قبلی قرار بود از امروز یکشنبه ، استفاده از کارت سوخت مالکان خودرو اجباری شود اما شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه از تعویق دو روزه این تصمیم خبر داد و اعلام کرد این الزام از سه‌شنبه این هفته عملی می شود .

آخرین توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی :

در اجرای سیاست‌های دولت و در پی اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های پیشین، تاکید می‌کند از صبح روز سه‌شنبه ( ۲۲ مردادماه) جاری، تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند.

در این زمینه توجه به نکات زیر جلب می‌ شود:

۱- در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت با هر مشکلی روبرو شدند از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام کنند .  تا ۲۲ شهریور علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام وی پشت کارت سوخت درج شده به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.

۲- به رغم همه تلاش‌های انجام شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت را گم کرده‌اند، محتمل است هنوز تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، لذا برای حل مشکل تحویل سوخت به این‌گونه خودروها، مقرر شده  به مدت محدودی از کارت جایگاه‌دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

۳- مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس ۱۰+ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام کنند. بزودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌ شود.

۴- حدود ۵۰۰ هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و درباجه‌های معطله پست است. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی تلاش خود را خواهد کرد که در اجرای این طرح، هم‌وطنان با کمترین مشکل روبرو شوند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ