کد خبر: ۱۳۲۰۷۱
۱۲:۰ - ۱۳۹۸/۵/۲۰

تخفیف 50 درصدی و خرید رایگان از محصولات شرکت بورسی / زمان و شرایط

تخفیف 50 درصدی و خرید رایگان از محصولات شرکت بورسی / زمان و شرایط

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در آستانه عید قربان و غدیر خم در طرحی تحت عنوان خرید رایگان، برای همگان متناسب با میزان خرید مشتریان، کوپن هدیه ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بورسی افق کوروش همزمان با برگزاری جشنواره توفان تخفیفات در بیش از 1500 شعبه سراسری ، بنا دارد در بازه زمانی عید سعید قربان تا عید غدیر خم علاوه بر ارائه تخفیفات استثنایی به مشتریان به تناسب میزان خرید به آن‌ها کوپن‌هایی برای خرید رایگان در خریدهای بعدی تقدیم کند. این طرح از 19 مرداد آغاز شده و تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

مشتریان افق کوروش علاوه بر استفاده از تخفیف‌های تا 50 درصدی توفان تخفیفات با توجه به میزان خرید روی صورت خرید، کوپن‌هایی دریافت می‌کنند که می‌توانند با استفاده از آنها در بازه زمانی 2 تا 12 شهریور بطور رایگان خرید کنند و یا به اندازه مبلغ اعتبار این کوپن تخفیف اضافه دریافت کنند. با این طرح مشتریان می‌توانند در خریدها از افق کوروش بیش از 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

جدول میزان دریافت کوپن رایگان در مقدار خرید

انواع روغن خوراکی، برنج هندی، محصولات پروتئینی و شکر جزو استثنائات این طرح هستند و هنگام صدور کوپن خرید رایگان ، مبلغ صورت خرید بدون احتساب این محصولات محاسبه و کوپن صادر می‌شود. مشتریان در دوره خرید با کوپن نیز نمی‌توانند مبالغ مربوط به این محصولات را با اعتبار رایگان تسویه کنند.

کوپن‌های صادره فقط برای صورت خریدهایی که با کارت‌های بانکی پرداخت می‌شوند قابل استفاده هستند. برای مصرف کوپن باید پرداخت مبلغ خرید از همان کارتی که خرید حین صدور کوپن با آن انجام شده، صورت گیرد.برای استفاده از این فرصت بهتر در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شوید، چرا که در این دوره برای اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش، 50 درصد هدیه بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ