کد خبر: ۱۳۲۰۷۶
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۵/۲۰

نکات مهم درباره نحوه دریافت و استفاده از کارت سوخت

نکات مهم درباره نحوه دریافت و استفاده از کارت سوخت

در حالی حدود ۷۲ ساعت تا الزامی شدن استفاده از کارت سوخت باقی مانده که همچنان سوالاتی درباره نحوه دریافت کارت و مشکلات احتمالی در روند استفاده از آن مطرح است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، طبق اطلاعیه‌های صادره دولت از صبح سه شنبه ۲۲ مرداد، تمام خودرو های بنزینی باید برای دریافت سوخت از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

بنابراین گزارش، چنانچه مالکان خودرو در استفاده از کارت سوخت با هر مشکلی روبرو شدند از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام کنند . در  این میان تا ۲۲ شهریور علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام وی پشت کارت سوخت درج شده به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.

همچنین، مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی به تقاضای صدور کارت سوخت المثنی نکردند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+۱۰+ نسبت به ثبت نام  اقدام کنند. انتظار می رود تعدادی از مالکان، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند برای حل این مشکل، مقرر شد به مدت محدودی از کارت جایگاه برای تحویل مقدار محدود سوخت به این خودروها استفاده شود و این رویه متناسب با شرایط در هر منطقه ادامه دارد.

علاوه براین حدود ۵۰۰ هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و در باجه‌های معطله پست است. مالک خودرو می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه نماید.

براساس این گزارش، قرار است بزودی درگاه ملی سامانه دولت همراه برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی شود و در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ