کد خبر: ۱۳۲۱۱۷
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۵/۲۲

روحانی مدیرعامل خبرساز صندوق بازنشستگی کشوری را برکنار کرد/ معرفی سرپرست
بعد از ۵ ماه :

روحانی مدیرعامل خبرساز صندوق بازنشستگی کشوری را برکنار کرد/ معرفی سرپرست

مدیرعامل ۳۷ ساله صندوق بازنشستگی کشوری که هفته گذشته با انتشار فیش حقوقی خبر ساز شده بود با دستور رئیس جمهور و حکم وزیر کار بعد از ۵ ماه برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میعاد صالحی که از اوایل سال با تصمیم وزیر کار به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب شده بود، بعد از حدود 5 ماه و با دستور حسن روحانی برکنار شد تا نعمت الله ایزدی به عنوان سرپرست این صندوق مهم منصوب شود .

در این میان صالحی 37 ساله که به عنوان مشاور علمی و فناوری محمد شریعتمداری منصوب شده هفته گذشته با انتشار فیش حقوقی در اینستاگرام اعلام کرد: در برنامه زنده تلویزیونی، وقتی مجری مقدار حقوقم را پرسید، گفتم حکم حقوقم هنوز صادر نشده اما وقتی صادر شود، قطعا بسیار کمتر از سقف قانونی خواهد بود و آن را به اطلاع مردم خواهم رساند. پرسید سقف قانونی چقدر است؟ گفتم حدود ۳۰ میلیون تومان. حکم حقوقم چند روز پیش صادر شد و خواستم که مجموع دریافتی‌ام نصف میزان قانونی باشد.

براساس این گزارش، ایزدی از سال 93 رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی بوده و دارای سوابقی چون مدیرکلی اروپای شرقی و اقیانوسیه وزارت  خارجه، سفیر ایران در کشورهای شوروی سابق، مغولستان و عمان است.

از سوی دیگر مختاری مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برکناری میعاد صالحی به تسنیم گفت: ساعتی پیش با دستور رئیس جمهور ، صالحی برکنار شد. البته رئیس جمهور از ابتدا نیز با انتصاب وی در صندوق مخالف بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ